فروشگاه طلا و جواهر

ساخت وبلاگ

استفاده از انواع طلاجات برای خانم ها بسیار دوست داشتنی است. النگو طلا و دستبند طلا نیز از جمله زیورآلاتی است که از زمان های دورتر در بین خانم ها طرفداران بسیاری داشت . النگو را می توان با هرتیپ و لباسی ست کرد . امروزه انواع النگوی طلا با طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است که پاسخگوی نیاز مشتریان است . استفاده از یک طلای مناسب می تواند باعث جذاب تر دیده شدن شخص شود. النگوی طلا جزو زیورآلاتی است که بطور روزمره از آن استفاده می شود و به دلیل داشتن تنوع زیاد در طرح انتخاب آن کمی دشوار است. اما اگر بدانید هر النگوی طلا مختص استفاده در چه نوع مناسبتی است انتخاب شما راحت ترخواهد شد. یکی از مزایای خرید دستبند طلا از نوع النگو نداشتن قفل و امنیت آن میباشد. زیرا امکان گم شدن آن تقریبا غیرممکن است.

 

النگو طلا را باید به کدام دست انداخت؟

این موضوع کاملا سلیقه ای است و بستگی دارد که شما در کدام دست راحت تر هستید. ولی در حالت کلی میتوان از بعضی الگوها تبعیت کرد. مثلا اگر همیشه از ساعت استفاده میکنید بهتر است النگو را در دست راست انداخته و ساعت یا دستبند را در دست چپ ببندید. ولی اگر جز افرادی هستید که علاقه ای به بستن ساعت ندارید بهتر است النگو را در دست چپ بیاندازید.

سایر خدمات فروشگاه طلا و جواهر تانیا گلد

 گردنبند طلا

انگشتر طلا

فروشگاه طلا و جواهر ...
ما را در سایت فروشگاه طلا و جواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : طلا taniagold98 بازدید : 98 تاريخ : دوشنبه 27 مرداد 1399 ساعت: 13:45

گوشواره حلقه ای طلا از گذشته های دور مورد پسند خانمها و آقایان بوده و امروزه نیز افراد زیادی هستند که این مدل گوشواره را به سایر مدل ها ترجیح میدهند.اگر به دنبال ظاهری شیک هستید، گوشواره های حلقه ای طلا گزینه مناسبی هستند. این مدل گوشواره طلا دارای مدلهای مختلفی میباشد که انتخاب را برای مشتریان راحت کرده است. هنگام خرید گوشواره طلا باید به فرم صورت دقت کرد تا چیزی که انتخاب میکنید با صورت شما هماهنگ باشد.

 

مدلهای مختلف گوشواره حلقه ای طلا  :  

  • گوشواره حلقه ای ساده
  • گوشواره حلقه ای بزرگ
  • گوشواره حلقه ای کوچک
  • گوشواره حلقه ای نامتقارن
  • گوشواره حلقه ای آویز دار

 

 

سایر محصولات مشابه در گلدگالری تانیاگلد:

گردنبند طلا

نیم ست طلا

فروشگاه طلا و جواهر ...
ما را در سایت فروشگاه طلا و جواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : طلا taniagold98 بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 13 مرداد 1399 ساعت: 12:35

گوشواره طلا جز زیورالاتی است ک قدمت استفاده از آن بسیار زیاد است و علاوه بر خانها، بسیار مورد پسند آقایان نیز بوده است. در زمانهای گذشته برای نشان دادن وضعیت خوب مالی افراد مورد استفاده قرار میگرفت. امروزه گوشواره ها تنوع زیادی پیدا کرده است و بین عموم افراد استفاده میشود. یکی از مدلهای بسیار محبوب، گوشواره میخی طلا میباشد.
گوشواره میخی طلا، نوعی گوشواره هستند که یک میله نازک از سوراخ گوش رد شده و در پشت گوش به یک پین وصل میشود. این نوع گوشواره بسیار محبوب بوده و در بین نسل جوان طرفداران زیادی دارد  و با خرید گوشواره طلا بهترین هدیه را میتوان به عزیزان تقدیم کرد.


نکات مهم در انتخاب گوشواره میخی طلا:

-حتما درهنگام خرید گوشواره میخی، بست پشتی آن را بررسی و از محکم بودن آن اطمینان حاصل نمائید

-توجه به وزن گوشواره و قیمت آن

-اطمینان از اصل بودن طلای استفاده شده

 

سایر محصولات مشابه در گلدگالری تانیاگلد:

گردنبند طلا

دستبند طلا

فروشگاه طلا و جواهر ...
ما را در سایت فروشگاه طلا و جواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : طلا taniagold98 بازدید : 100 تاريخ : سه شنبه 7 مرداد 1399 ساعت: 16:06

خرید سرویس طلا  عروس یکی از مهم ترین و پرخرج ترین قسمت های عروسی است که علاوه بر چشم و هم چشمی های موجود، قیمت بالای آن نیز به یکی از دغدغه های اصلی عروس و داماد ایجاد شده است .سرویس طلای عروس معمولا از یک گردنبند طلا، دستبند طلا، گوشواره طلا و در بعضی مواقع انگشتر طلا تشکیل شده است.خرید سرويس طلا مناسب شیک و جدید از میان انبوهی از سرویس ها با طرح های درخشان و خیره کننده سخت است و باتوجه به مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت طلا نیز این کار سخت تر هم شده است.

نکاتی که هنگام خرید طلا و جواهر باید به آن ها توجه کرد:

- انتخاب رنگ طلا باتوجه به رنگ پوستتان باعث میشود جلوه بیشتری داشته باشد .
-
قبل از خرید طلا حتما به مدل یقه لباس عروس دقت کنید.
-
هنگام خرید به قفل گوشواره و دستبند دقت داشته باشید که به راحتی باز نشوند.
-
مدلی را انتخاب کنید که تا چندین سال از مد نیفتد و همچنان زیبا به نظر برسد. سرویسهای خیلی شلوغ و سنگین زود از مد می افتد و شما را ترغیب به تعویض آن میکند.
-
از جای معتبر خرید کنید و حتما فاکتور بگیرید. گرفتن فاکتور این اطمینان را به شما میدهد که فروشنده اصل بودن جنس خود را تضمین میکند و اگر مشکلی پیش آمد به راحتی قابل پیگیری میباشد.
-
بیش از حد از طلا استفاده نکنید. زیرا ظاهر شما را شلوغ میکند و ظرافت و زیبایی شما کمتر به چشم می آید.

 


سایر محصولات مشابه در گلدگالری تانیاگلد:

نیم ست طلا

گردنبند طلا

دستبند طلا

 

 

فروشگاه طلا و جواهر ...
ما را در سایت فروشگاه طلا و جواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : طلا taniagold98 بازدید : 92 تاريخ : سه شنبه 7 مرداد 1399 ساعت: 16:07

گردنبند طلا یکی از اولین زیور آلات استفاده شده توسط انسان می باشد. گردنبند طلا همانند گوشواره طلا بصورت طراحی شده که زیبایی را دو چندان می کند و سمبل و نمایشگر معانی مختلف همانند ثروت و فریبندگی است.در برخی از مواقع گردنبندهای طلا به همراه سنگ های زینتی و خاص بکار می روند که شامل مروارید ، یاقوت ، زمرد سبز ، لعل و یاقوت کبود می باشد.


گردنبند طلا زنانه

در اکثر مواقع در طراحی گردنبند مسائل جنسیتی لحاظ می گردد.گردنبند طلا برای بانوان نماد ظرافت ، دلربایی و زیبایی می باشد در صورتی که برای آقایان همانند چوکر به دور گردن میپیچد که خالی از ظرافت زنانگی است و بیشتر قدرت مردانگی و به روز بودن را به نمایش می گذارد.


گردنبند طلا مردانه

استفاده از گردنبند طلا در مردان نیز بسیار رایج میباشد و اکثرا آن را با ساعت ، دستبند و کمربند خود ست می نمایند. هیچ محدودیتی در انتخاب گردنبند برای آقایان وجود ندارد ولی اکثزا از گردنبندهای ضخیم استفاده میکنند . انتخاب و خرید گردنبند طلا  مناسب با توجه به شخصیت و سبک لباس میتواند باعث بهبود ویژگی های شخصی شود و زیبایی خاصی به استایل آقایان ببخشد.

سایر محصولات مشابه در گلدگالری تانیاگلد:

دستبند طلا

گوشواره طلا

فروشگاه طلا و جواهر ...
ما را در سایت فروشگاه طلا و جواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : طلا taniagold98 بازدید : 97 تاريخ : سه شنبه 7 مرداد 1399 ساعت: 16:07

دستبندها نمايان گر شخصيت افراد مى باشند و براي هر نوع جنسيتى( مذكر و مونث )استفاده مى گردند، يك دستبند طلا مى تواند نشانگر زيبايى ، فريبندگى و جلوه گرى فرا انتظار باشد. دستبندها زينت بخش دست شما و باعث افزايش زيبايى آن ها مى شوند . امروزه از دستبندهای طلا براى نشان نامزدى استفاده شده ، زن و مرد هر دو يك مدل دستبند را با يكديگر ست مى كنند تا بتوانند با اين كار عشقشان را به يكديگر ابراز كنند .

 

دستبند طلای زنانه

استفاده از انواع طلا جهت زیبایی ظاهر، همیشه مورد توجه خانمها بوده است و در میان انواع جواهرات، دستبند طلا بسیار محبوب بوده و باعث افزایش اعتماد به نفس و جذابیت خانمها میشود. ضخامت دستبند طلا به سلیقه و اندازه مچ دست شخص بستگی دارد . ولی معمولا با افزایش سن تمایل به استفاده از دستبند طلای پهن افزایش می یابد. یکی از راه های ست کردن دستبند و لباس، انتخاب دستبندهای طلا با سنگ های رنگی متناسب با رنگ لباس میباشد.

 

دستبند طلای مردانه

امروزه دستبند طلا مردانه طرفداران زیادی پیدا کرده و آقایان متناسب با استایل خود، دستبند مناسب را انتخاب میکنند. درگذشته فقط افراد ثروتمند از دستبند طلا استفاده میکردند تا بتوانند ثروت و قدرت خود را نشان دهند، اما امروزه با طراحی های متنوع و قیمت متفاوت، عموم آقایان میتوانند دستبند طلای موردنظر خود را انتخاب کنند و با خرید دستبند طلا مناسب به  آراستگی ظاهر خود بیفزایند .

سایر محصولات مشابه در گلدگالری تانیاگلد:

نیم ست طلا

گوشواره طلا

فروشگاه طلا و جواهر ...
ما را در سایت فروشگاه طلا و جواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : طلا taniagold98 بازدید : 102 تاريخ : سه شنبه 7 مرداد 1399 ساعت: 16:08

گوشواره طلا و به طورکلی گوشواره شاید قدیمی‌ترین زیورآلاتی باشد که انسان از دیرباز از آن استفاده می‌کرده است. گوشواره طلا یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین جوهرات و زیورآلات است چراکه نمود آن در چهره و صورت قابل مشاهده است و شاید به همین علت است که در طول زمان همواره مورد استفاده بوده است.

تاثیر مدل گوشواره

مدل گوشواره  تاثیر زیادی بر ظاهر فرد میگذارد و بسیار مهم است که مدل گوشواره با مدل لباس و فرم صورت و گردن همخوانی داشته باشد. موضوع مهم دیگری که  در خرید گوشواره طلا  اهمیت دارد این است که برای چه موقعیتی و مراسمی از این اکسسوری استفاده میشود. در موقعیت‌های رسمی گوشواره شلوغ مناسب نیست. با گوشواره حلقه‌ای بزرگ، صورت گرد و چاق بنظر می‌آید و چین‌های گردن مشخص تر می‌شود. گوشواره آویز برای گردن‌های بلند مناسب است نه گردن‌های کوتاه. گوشواره کلیپسی نیز برای صورتهای گرد و چاق مناسب نیست. اما گوشواره‌های حلقه‌ای متوسط برای هر مدل صورت مناسب می‌باشد

 

 

خدمات گلد گالری  تانیا گلد:

خرید انگشتر طلا
خرید گردنبند طلا
خرید دستبند طلا

فروشگاه طلا و جواهر ...
ما را در سایت فروشگاه طلا و جواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : طلا taniagold98 بازدید : 99 تاريخ : سه شنبه 7 مرداد 1399 ساعت: 16:08